1) OBJEDNÁVÁNÍ

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naši adrese.

2) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. U některých objednávek (větší množství apod.), vás zkontaktujeme, pro potvrzení objednávky, telefonicky.

3) PLATBA


Platba dobírkou - kupní cenu zaplatíte při převzetí zboží.
Platba v hotovosti – kupní cenu uhradíte ve Vámi vybrané kamenné prodejně.
Platební bránou PayPal.
Platební bránou, společnosti ComGate Payments, a.s.  https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
Bankovním převodem - částku za zboží můžete poukázat před expedicí na naše účty v měnách CZK nebo EUR.
Doklady ke zboží odešle prodávající kupujícímu elektronicky a zároveň v písemné formě spolu s dodávkou zboží.
Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.  
Do zahraničí je platba možná pouze bankovním převodem, platbou PayPal, platební bránou ComGate Payents, a.s..
Faktura bude zaslána na uvedený email. Po připsání fakturované částky na účet bude balík expedován.
Cena poštovného se odvíjí od hmotnosti zásilky a od daného vybraného subjektu pro doručení. Zboží je zasíláno na společností DPD, Česká pošta, či vlastní dopravní službou. Je možno zvolit i jiný způsob dopravy a to dle specifikací jednotlivé objednávky.
Poplatek za dodání balíku na dobírku v ČR je od 130 Kč v závislosti na váze balíku, každý další balík 100 Kč.
Na Slovensko 150 - 300 Kč v závislosti na váze balíku.

Platba kartou:

Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

Platba bankovním převodem

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. 


Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267


Pro CZK platby:

ČSOB
CZK: 0285638445 / 0300
IBAN: CZ09 0300 0000 0002 8563 8445
BIC: CEKOCZPP


Pro EUR platby:

ČSOB
IBAN: CZ59 0300 0000 0002 8578 9059
BIC: CEKOCZPP

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to e-mailem nebo telefonicky. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží.

5) DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je od 3-7 pracovních dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme vás neprodleně kontaktovat.

6) VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě potřeby (např. nevhodná velikost, barva ...) vám nepoužité a nepoškozené zboží s originální etiketou vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.

7) VRÁCENÉ ZBOŽÍ

Veškeré zboží můžete vrátit zpět do 14 dnů od převzetí zásilky.

POSTUP:

1) informujte nás předem telefonicky, či e-mailem
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) zboží nesmí jevit známky jakéhokoliv opotřebení a musí být zpět zasláno v originálním obalu se všemi etiketami od výrobce spolu s kopií o koupi zboží v našem obchodě
4) je-li zboží v pořádku, okamžitě Vám peníze vrátíme dohodnutým způsobem

8) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k vaší spokojenosti individuální dohodou s vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil příp. vady. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

 


Sídlo firmy: Dvořákova 1324/21 ,Děčín 2, PSČ 405 02

IČO: 28729820
DIČ: CZ28729820

Zákony a předpisy:

zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů

Product added to wishlist
Product added to compare.